Programul Festivalul Sporturilor Montane "Transalpin"
PROGRAM ''TROFEUL JIULUI''
Vineri: 20 iulie 2012
12:00 - 21:00 - Intampinarea participantilor si repartizarea locurilor de campare;
21:30 - Aprinerea focului de tabara'';
22:30 - Sedinta tehnica.
Sambata: 21 iulie 2012
06:30 - START teste teoretice;
09:00 - START raid montan, escalada;
18:00 - START orientare
21:00 - Afisarea rezultatelor si depunerea contestatiilor;
21:30 - Deschiderea programului cultural;
Duminica: 22 iulie 2012
10:00 - Afisarea rezultatelor pentru proba CULTURAL si rezolvarea contestatiilor;
10:30 - Afisarea rezultatelor finale;
11:30 - Festivitatea de premiere;
13:00 - Defluirea participantilor si igienizarea zonei;
INSCRIEREA se va realiza pana la data de 18 iulie 2012, ora 12:00am pe sitele http://www.festivalul-transalpin.drumetiimontane.ro/trofeuljiului.php
NU SE REALIZEAZA INSCRIERI IN ZIUA CONCURSULUI! (pentru o mai buna organizare )
JUNIORI - participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex, cu varsta de pana la 20 ani.
SENIORI - participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de sex, cu varsta de peste 18 ani impliniti;
OPEN - participa echipe formate din 3 persoane, indiferent de varsta, obligatoriu mixt;
JUNIORI: Raid montan - 7:00 h, 2000 puncte, 2 PFA - 1 h pauza;
Orientare - 2000 m, 2000 puncte (pe viza);
Escalada - proba de noduri, 400 puncte;
Teste teoretice - 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;
SENIORI: Raid montan - 8:00 h, 2000 puncte, 2 PFA- 1 h pauza;
Orientare - 2000 m, 2000 puncte (pe viza);
Escalada - proba de noduri, 400 puncte;
Teste teoretice - 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;
OPEN: Raid montan - 7:00 h, 2000 puncte, 2 PFA - 1 h pauza;
Orientare - 2000 m, 2000 puncte (pe viza);
Escalada - proba de noduri, 400 puncte;
Teste teoretice - 300 puncte, 20 intrebari cu o singura varianta de raspuns;
Probele se vor desfasura conform regulamentului competitiei de turism sportiv ''STAFETA MUNTILOR'', disponibil la adresa http://www.stafetamuntilor.ro/regulament
Bibliografie: Masivul Parang - Colectia prin Muntii Romaniei ( Danut Calin )
Clasamentul general al fiecarei categorii va fi afisat conform urmatoarelor punctaje: loc I - 200 puncte, loc II - 185 puncte, loc III - 175 puncte. Pentru locurile urmatoare se scade din 5 in 5 puncte pana la 150 puncte, din 3 in 3 puncte pana la 90 puncte, din 2 in 2 puncte pana la 50 puncte, apoi se scade cate un punct pentru fiecare loc ocupat.
Cultural - fiecare club are la dispozitie 20 de minute pentru a prezenta 3 cantece, o sceneta umoristica si o poezie. In cele 3 cantece se va prezenta si imnul clubului/grupului, iar celelalte 2 cantece nu trebuie sa fie obligatoriu creatii proprii. Se va puncta in special atmosfera creata.
Punctaj acordat: 300 puncte.
CLASAMENTUL GENERAL AL CONCURSULUI ESTE DAT DE SUMA PUNCTELOR OBTINUTE DE CATRE CLUBURILE/GUPURILE PARTICIPANTE IN CELE TREI CATEGORII DE CONCURS!
Regulamentul concursului:
- Cazarea concurentilor se va face la corturi, sub indrumarea organizatorilor.
- Va exista o singura vatra de foc, amenajarea altor vetre suplimentare fiind interzisa.
- Fiecare club va primi la sosirea in tabara un sac de gunoi.
- Cluburile/Grupurile au obligativitatea transportarii gunoiului realizat pana la primul punct amenajat din afara taberei.
- Responsabilului de grup ii revine obligatia de a aduce la cunostinta membrilor grupului sau, regulile de prevenire a accidentelor si a normelor de conduita montana precum si regulamentul concursului.
- Organizatorii isi rezerva dreptul de a introduce modificari in programul de desfasurare a probelor de concurs.
Echipament obligatoriu:
- individual: incaltaminte cu talpa aderenta, lanterna, fluier, pelerina de ploaie;
- colectiv: busola, trusa sanitara, bidon pentru apa;
ATENTIE: incaltaminte adecvata si trusa medicala nu se intra in proba de raid montan;
Confirmari si informatii:
- CANAVOIU ALEXANDRU, telefon 0762325903
PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIE RASPUNDERE
Concursul de SAH se va desfasura in data de 21 iulie 2012, incepand cu ora 17:00. Functie de numarul participantilor se va alege sistemul de joc - tip GRUPE sau in cadrul unei singure grupe, in SISTEM ELVETIAN. Apelam la seriozitatea cluburilor/grupurilor participante in a nominaliza pentru concurs doar persoane ce cunosc bine jocul mintii.
Inscrierile se realizeaza nominal in data de 20 iulie 2012, la sosirea in tabara!
PROGRAM MARATONUL TRANSALPIN
Vineri: 20 iulie 2012
12:00 - 21:00 - Intampinarea participantilor si repartizarea locurilor de campare;
21:30 - Aprinerea focului de tabara;
Sambata: 21 iulie 2012
07:30 - Sedinta tehnica
09:00 - START
17:00 - Afisarea rezultatelor;
20:00 - Festivitatea de premiere;
Sunt organizate doua categorii de concurs: feminin si masculin. Partcipantii care nu se incadreaza in timpul de 240 minute pentru a ajunge la punctul de control - Lacul Calcescu, vor abandona traseul din acest punct si vor reveni in tabara.
In functie de timpul realizat pana la punctul de control mentionat, acestia vor fi inclusi in clasamentul general, dupa ultimul concurent care a parcurs intreg traseul si vor primi diplome de participare.
INSCRIEREA se va realiza pana la data de 18 iulie 2012, ora 12:00 pe sitele http://www.festivalul-transalpin.drumetiimontane.ro/maraton.php
NU SE REALIZEAZA INSCRIERI IN ZIUA CONCURSULUI! (pentru o mai buna organizare )
PARTICIPAREA SE FACE PE PROPRIE RASPUNDERE
Stiri
16.06 - Verificare finala Traseu
15.05 - Lansare Spot Publicitar
14.05 - Verificare Traseu
29.03 - Promovare Festival
21.03 - In data de 20 Aprilie se va amplasa un punct de informare in centrul orasului Targu Jiu.
16.03 - Se vor acorda premii de 5000EURO.
15.03 - La Maraton se va premia locurile 1 - 10
12.03 - Lansare site in limba engleza.
08.03 - Se vor acorda premii de 4000EURO.
04.03 - Am lansat site-ul, start la inscrieri.
Nu exista taxa de participare
Avem rugamintea de a va inscrie online.
Sponsori:













